Fashion

ג'קט ארוך לנשים – פריט חובה לחורף

בואו נודה באמת – החורף הישראלי הוא לא באמת קר, ולא מאפשר לנו להתהדר בשיק האירופאי של מעילים עבים ומגפיים גבוהות. אז מה כן אפשר לעשות כדי להרגיש קצת בחו"ל? ג'קט ארוך לנשים הוא פריט חובה לכל אחת, אשר אפשר ללבוש פתוח או סגור, וליהנות מתחושה חמימה וגם סטייליסטית במזג אוויר קריר.

במאמר הבא נסביר לכן את כל מה שאתן צריכות לדעת כדי לבחור את הג'קט שלא תרצו להוריד מהגוף – גזרות, צבעים, סוגי בד ועוד.

מהי הגזרה הנכונה לג'קט ארוך לנשים?

ג'קטים ארוכים לנשים מגיעים במגוון גזרות. בחירת הג'קט הנכון קשורה בראש ובראשונה למבנה הגוף שלך, לטעם האישי וגם לסוג הג'קט עצמו. אז איך להתאים את הגזרה הנכונה לכל אחת? הנה כמה רעיונות אשר יעזרו לך להחליט, בלי להגיע לחנות ולמדוד. 

ג'קט באורך הירך

ג'קטים לנשים באורך הירך יתאימו לנשים בגובה ממוצע, שכן הם לא מנמיכים את הגוף ולא הופכים אותו לגוצי. מומלץ לבחור ג'קט מחויט לנשים, אשר הגזרה שלו מדגישה את הקימור הטבעי של הגוף או ג'קט ארוך לנשים אשר מגיע עם חגורת מותן שיוצרת קימור טבעי וסקסי למהדרין.

ג'קט באורך השוק

ג'קט ארוך במיוחד שמגיע עד השוק יתאים מאוד לנשים גבוהות, וייצור מראה מרשים ואצילי. ג'קט מחוייט לנשים אשר מגיע עד השוק הוא פריט אופנתי במיוחד, אשר יגרום לך להיראות כמו פאשניסטה שיקית ומעודכנת במינימום מאמץ. לא צריך אפילו אקססוריז – רק ללבוש בקלילות, לצאת מהבית ולקצור את כל המחמאות.

עם אילו פריטים כדאי לשלב את הג'קט הארוך? 

כמובן שג'קט ארוך לנשים הוא פריט שחייב להיות חלק מלוק כולל ומוקפד. את הג'קט ניתן לשלב עם מגפיים גבוהים למראה אירופאי וחורפי, או סניקרס חלקות למראה יומיומי ופשוט. כדאי להחזיק בארון גם מלאי מספק של חולצות נשים במגוון צבעים וסגנונות, אשר יתאימו לבוקר או לערב. 

איך לבחור את ג'קט ארוך שילווה אותך לאורך שנים?

כשאת קונה בגדים, את רוצה שהם ילוו אותך לנצח. כיום, יש תרבות של "לקנות ולזרוק", שנוצרה בעקבות אתרי האינטרנט השונים המוכרים פריטים זולים מאוד באיכות נמוכה. אך אם את מסוג הנשים שיודעות להעריך בגדי מעצבים, את כנראה יודעת שפריט אחד איכותי שווה למאה פריטים זולים אשר נשחקים במהירות. 

ג'קט ארוך לנשים הוא פריט שאפשר להחזיק לאורך כל החיים. הוא שימושי במגוון סוגים של מזג אוויר, אף פעם לא יוצא מהאופנה, וכל אחת יודעת שפשוט כיף ללבוש אותו על הגוף. לכן אנחנו ממליצות מקרב לב לרכוש אחד כזה שאת אוהבת באמת, ויהפוך לחלק בלתי נפרד מהמלתחה שלך.

איזה סגנון ג'קט ארוך הוא האופנתי ביותר בחורף הזה?

השנה, אנחנו רואות יותר ויותר פריטים בסגנון של ג'קט מחוייט לנשים. המראה המחוייט, המוקפד והרציני תופס תאוצה בעולם האופנה העכשווי. אם תשאלי אותנו – זה טרנד מעולה, שיכול להיראות טוב כמעט על כל אחת ומתאים למשרד, לאחר הצהריים או לערב.

קולקציית החורף של דקלה קדם 

קולקציית החורף של דקלה קדם היא בדיוק מה שאת צריכה כדי להיראות מעולה במינימום מאמץ. הבדים האיכותיים והגזרות המחמיאות יושבים על הגוף בצורה מושלמת, וקוצרים מחמאות בכל מקום ובכל אירוע.

תוכלי להזמין את הפריטים בקלות דרך האתר, ולהיות בטוחה שהם מתאימים לך בדיוק בזכות טבלת המידות השימושית שלנו. ואם יש לך שאלות או התלבטויות – את מוזמנת פשוט להרים טלפון!

/ 5.

Back to list