Fashion

חולצות נשים לערב נוצץ

בעיניי נשים רבות, קיים איזה מיתוס שכדי להיראות יפה, חגיגית ונוצצת – חייבים ללבוש שמלה. אנחנו כאן כדי להפריך את המיתוס הזה. בקולקציה החדשה של דקלה קדם יש דגמים רבים של חולצות נשים לערב, אשר בשילוב עם המכנס והנעליים הנכונות – יגרמו לך להיראות זוהרת ומרשימה.

אז איך בוחרים את החולצה הנכונה עבור כל אחת? איך מתאימים את הגזרה למבנה הגוף? ומה בקשר לבד ולצבע? כל הטיפים החשובים ביותר בכתבה שלפנייך.

איך לבחור חולצות נשים לערב?

לכל אישה כדאי להחזיק בארון לפחות שתיים או שלוש חולצות חגיגיות, כאלה שמתאימות לאירועים וליציאת ערב נוצצת. חולצת נשים לערב היא חולצה אשר יושבת על הגוף באופן מדויק, ויש בה אלמנטים שמושכים את תשומת הלב של כל מי שמסביב. 

אילו אלמנטים ייחודיים ניתן לראות בחולצות ערב מעוצבות לנשים?

זה יכול להיות צבע בוהק, טקסטורה ייחודית או הדפס (פרינט) שקשה לפספס. בכל מקרה, ההבדל בין בגדי ערב ל"סתם" בגדי בייסיק פשוטים הוא שבגדי הערב הם לא משהו שנבלע ונעלם, אלא מתבלט ומבליט גם את מי שלובשת אותו. עיקרון ההתבלטות הוא דבר שניתן לראות לעיתים תכופות כאשר בוחנים קולקציות של בגדי מעצבים.

איך להתאים את הגזרה למבנה הגוף?

התאמת הגזרה למבנה הגוף היא דבר חשוב, אשר הוא הראשון שיש לחשוב עליו כשאת בוחרת חולצות נשים לערב. הנה כמה טיפים שיעזרו לך בכך:

חולצות מעטפת

אם את בעלת מבנה גוף מלא או מקומר במיוחד, כדאי לך לנסות חולצות מעטפת. חולצות מעטפת הולכות נהדר עם ג'קטים לנשים (בעונת החורף), מדגישות את מבנה הגוף הטבעי, מחמיאות לו ומדגישות את הצורה מבלי לחתוך אותה. זאת בניגוד לחולצות ישרות אשר נחתכות במקומות לא מתאימים ומעוותות את הקימורים.

אם את צריכה דוגמה לכך, פשוט נסי לדמיין רגע את האופנה של שנות התשעים, עם המכנסיים הנמוכים וחולצות הבטן. זה פשוט לא נראה טוב. 

חולצות מחוייטות

חולצות נשים בגזרה מחוייטת יתאימו מאוד לאירועים רשמיים, כמו לדוגמה כנס בעבודה או יום חשוב במשרד. ניתן למצוא הרבה דגמים של חולצות מחוייטות בגזרה ישרה ואף נערית, אשר בניגוד לחולצות המעטפת – יתאימו גם לנשים בעלות מבנה גוף רזה. זכרי שחולצות נשים לערב יכולות להגיע במגוון גזרות, הדפסים או טקסטורות, אפילו אם הן מחוייטות.

בחירת צבע חולצה

צבע החולצה יכול להיבחר על פי סוג האירוע שאת מתכוננת אליו, עונת השנה וכמובן הטעם האישי שלך. חולצות נשים לערב יכולות להיות כהות או בהירות. על פי רוב, לעונת הקיץ יתאימו פריטים בגוונים פסטליים, כמו אפרסק או צהוב רך. 

אם את מחפשת חולצה חורפית יותר, אפשר לבחור בגוונים עמוקים כמו בורדו או כחול אינדיגו, וגם בבדים עבים וכבדים יותר, אשר נשפכים על הגוף בחן. בכל עונה כדאי לשחק גם עם מרקמים, הדפסים וטקסטורות. שילוב של בד בהדפס מיוחד בתוך לוק "חלק" יותר, יוצר מראה מתוחכם ומעניין.

למה כדאי לבחור בחולצות הנשים של דקלה קדם?

בקולקציה של דקלה קדם תוכלי למצוא מגוון פריטים ייחודיים, אשר משלבים בין נוחות וקלילות לסטייל בלתי מתפשר. החל מחולצות ערב מעוצבות לנשים ועד לשמלות יומיום קייציות, כל פריט נוצר מתוך מחשבה והתאמה מושלמת לקימורי הגוף הטבעיים של האישה.

הזמיני עכשיו דרך האתר, או בקרי באחת החנויות שלנו ברחבי הארץ.

/ 5.

Back to list