Fashion

איך לבחור חולצות נשים ליום יום

בחירת חולצות ליום יום היא הדרך המושלמת לשדרג את הארון שלך ולהפוך אותו מפשוט ומשעמם לכיפי ומרענן. נכון, כל אחת צריכה כמה חולצות בייסיק – אבל את בטח כבר יודעת שללבוש רק בייסיק, זה דבר שנמאס בסופו של דבר. 

אז איך בוחרים חולצות כיפיות, יפות, שיושבות טוב על הגוף וגם מושכות תשומת לב ומחמאות? בכתבה הבאה אנחנו הולכות לתת לך כמה טיפים, שיעזרו לך בפעם הבאה שאת קופצת לשופינג.

חולצות לאישה בהדפסים מיוחדים

הדפסים הם דרך מעולה לרענן את המלתחה שלך. חולצה בהדפס מיוחד מבטיחה שלא תצטרכי יותר כלום – לא תכשיטים, לא נעליים יוצאות מן הכלל ולא שום דבר אחר. כל מה שאת צריכה הוא ללבוש את החולצה הנכונה ולצאת מהבית.

אילו הדפסים מתאימים לחולצות?

כשמדברים על הדפסים לחולצות לנשים, זה מאוד תלוי בטעם האישי של כל אחת, וגם בצבעים שמחמיאים לה. יש נשים שיעדיפו הדפסים גיאומטריים, ויש נשים שנמשכות דווקא להדפסים האמורפיים והנוזליים יותר. בכל מקרה, כל הדפס משלב שני צבעים או יותר, אז כדאי שפשוט תלכי על הגוונים שמתאימים לך.

המלצה קטנה מאיתנו… 

ניגודים תמיד נראים מצויין. אם את בעלת עור בהיר, גוונים כהים כמו כחול אינדיגו או סגול עמוק ייראו עלייך מעולה. ואם את בעלת עור כהה או שחום, יכול להיות שכדאי לך לבחור דווקא בצבעים בהירים כמו לבן, אפרסק, או גווני פסטל למיניהם.

מבד ועד גזרה – כל מה שיחמיא לגוף שלך

אין שני גופים שנראים אותו דבר. לכל אישה יש גוף מעט שונה, עם קימורים אחרים. לכן כדאי למדוד את החולצות שאת קונה, או לחילופין לקחת סרט מדידה ולבדוק את ההקיפים שלך, דבר אשר יעזור לך לאתר את המידה המדויקת הנכונה לך.

אבל ההתאמה לגוף לא נגמרת רק בגזרה או במידה, אלא גם בסוג הבד. חשוב לבחור בחולצה אשר עשויה משילוב בדים המעניק אלסטיות אבל גם קשיחות מסוימת, מבלי לוותר על נידוף זיעה ואווריריות (בעיקר בארץ חמה כמו ישראל.)

איך לבחור חולצה נוחה?

אחד המשפטים הטובים והנכונים ביותר שנאמרו אי פעם בעולם האופנה הוא "את הכי יפה כשנוח לך". אם השרוולים לוחצים, מפתח הצוואר יושב גבוה או נמוך מידי, או שהבד לא נעים על העור, חוסר הנוחות שלך ישר ישתקף החוצה. לכן חשוב לוודא שהמידה מתאימה, ואם יש התלבטות – תמיד לקחת את הגדולה יותר. 

בכל מקרה, טרנד האובר סייז עדיין בסביבה והוא כאן כדי להישאר, אז אל תחששי ללכת על זה בגדול.

האם חולצה חלקה עדיין יכולה להיות מעניינת?

בהחלט כן. חוצה חלקה יכולה להיות מעניינת ולמשוך תשומת לב ומחמאות. כשמדובר בבגדי מעצבים, גם הגזרה יכולה להביע ייחודיות, ולא רק ההדפס והטקסטורה. חולצות עם חיתוכים במקומות מעניינים ומחמיאים, ותוספות כמו פרנזים או שרוכים יכולים גם הם להעניק קריצה שובבה לחולצה חלקה בכל צבע – כל עוד הם נמצאים במקום הנכון.

החולצות של דקלה קדם – להיות אלגנטית בכל יום

החולצות של דקלה קדם נוצרו כדי להיראות טוב בכל מצב – יום יום או אירוע. באמצעות טקסטורות, הדפסים, גזרות מקוריות וחדשנות אשר באה לידי ביטוי בכל קולקציה מחדש, הן מהוות את המתנה המושלמת לעצמך או למישהי שאת אוהבת.

הזמיני עכשיו דרך האתר – לרשותך טבלת מידות מפורטת. ניתן גם להגיע ולמדוד בכל אחת מהחנויות. נשמח לראות אותך.

/ 5.

Back to list