Fashion

בגדי נשים ואקססוריז

הקיץ כבר בפתח והגיע הזמן להחליף את הארון! הקולקציות החדשות כבר מוצגות בחנויות ולנו נותר רק לבחור.

לא קל להצליח להתאים את הבגד לפריט הנלווה איתו אנחנו הולכים, בין אם מדובר בשעון ובין אם מדובר בתיק.

מהם הטיפים שלנו ואיך להתאים את הביגוד לאקססוריז?

הטיפים שלנו

תהיי את – לכל אחת יש את הסגנון שלה וחשוב לדעת מה מחמיא לך ומה פחות. הרגישי בנוח עם מה שאת לובשת. רק בדרך הזאת תשמרי על הייחודיות שלך. סגנון זה משהו שבא מבפנים, אז אל תנסי לחקות אחרות.
תהיי עכשווית – נסי להתאים את המלתחה שלך לטרנדים העכשווים. לא חובה לרכוש עכשיו מוצגים בעשרות אלפי שקלים, אך ניתן למצוא בגדי מעצבים במחירים ריאלים ובאיכות גבוהה.
אקססוריז – יש להתייחס אל האקססוריז כמו כל חלק מפריטי הלבוש. לא פשוט למצוא את השילוב הנכון ודרוש זמן ומחשבה לעניין.
גיוון – שימו לב שאתן מחזיקות פריטים מסוגננים ולא לובשות פריטים מאותה הקטגוריה. דאגו שיש לכם בגדים ליומיום, לאירועים, לספורט, לבילוי, חורף קיץ ועוד…

כסף זה לא האישיו

כאשר אנחנו שומעות את צירוף המילים "בגדי מעצבים" ישר רצים בראשנו מספרים. תוציאו את זה מהראש שלכן, בגדי מעצבים לא חייבים להיות יקרים. לא הביגוד היקר הוא זה מה שגורם לנו להיראות מעולה ולסובב ראשים. הסטייל והסגנון שלנו הוא זה שעושה את העבודה. לרוב דווקא הבנות שלא רוכשות את הביגוד היקר ביותר הן אלו שמתלבשות הכי טוב.

אקססוריז, ביגוד נשים, ומה שביניהם

על אקססוריז יקום ויפול דבר. הרבה נשים יודעות להתלבש יפה אך שהן צריכות להתאים את האקססוריז, כאן צצות הבעיות. לכולנו יש אקססוריז כמו צעיפים, ג'קטים, כפפות, שרשראות, צמידים, שעונים ועוד… כמו שיש לנו מבחר סגנונות של בגדים כך גם צריך להיות לאקססוריז. אם אתן עם ביגוד יומיומי בחרו צמיד קליל או שרשרת קלילה ואל תעמיסו באקססוריז, אם מדובר על חורף הצעיפים הם השולטים בתחום האקססוריז, אם אתן נשות עסקים או יוצאות לבילוי או אירוע חגיגי שעוני רולקס יעשו את העבודה. כמו בגדי מעצבים גם שעוני רולקס ניתן למצוא במחירים הוגנים ונוחים לכל כיס.

לסיכום

כל שנה אנו מחדשים את המלתחה כדי שתהיה עכשווית וטרנדית. לא צריך לזרוק את כל הבגדים לפח אלא לדעת לשלב אותם עם הביגוד החדש שקניתן. זכרו, הטיפ הכי חשוב הוא לא לנסות להיות מישהי שאת לא. עשי לעצמך סגנון שהוא רק שלך ושאיתו את מרגישה הכי בנוח. בגדי מעצבים יכולים להיות יקרים אך ניתן למצוא בקלות גם בגדי מעצבים במחירים שפויים ובדגמים איכותיים לא פחות. זכרו לגוון ולשמור על שילוב נכון בין האקססוריז לבין מה שלבשתן, בהתאם לעונה, למקום בו אתן נמצאות ובהתאם לסטייל האישי שלכן.

/ 5.

Back to list