Fashion

קורס סטיילינג – מדוע משתלם ללמוד אותו?

שאלתם את עצמכם פעם, איך זה שמגישים בטלוויזיה, שחקנים, דוגמנים ודוגמניות, עורכי דין, אישי ציבור באופן כללי, תמיד לבושים, טיפ טופ, תמיד נראים כאילו יצאו מתוך מגזין אופנה. לא משנה אם הם מופיעים בטלוויזיה או אם הם נתפסים בעדשות המצלמה כשהם מגיעים לאירוע כזה או אחר, לא משנה אם הם נמצאים במסיבה פרטית או באירוע השקה גדול.

התשובה לכך מאוד פשוטה, רבים מהם מעסיקים סטייליסטים שעוזרים להם לבחור את הביגוד הנכון, הם עוזרים להם לבחור את התכשיטים ואת האקססוריז, הם עוזרים להם להיראות במיטבם, בכל שעה, בכל אירוע. בדיוק בשביל זה הם למדו קורס מקצועי בתחום.

קורס סטיילינג הוא דבר יחסית חדש, ומטרתו לספק כלים לתלמידים שנרשמים אליו בשביל להיות סטייליסטים ברמה הגבוהה ביותר שיש, כך הם יוכלו לספק שירותים לכל מי ששוכר אותם, בכל תנאי, ובכל מצב. בין אם מדובר באישי ציבור שמופיעים באופן תדיר בתקשורת ובמקומות אחרים, ובין אם מדובר באנשים פרטיים שרוצים להיראות טוב ולא יודעים כיצד לעשות את השינוי, לא יודעים כיצד להתלבש, להסתפר, להתאפר וכל דבר אחר.

בשביל להיות סטייליסט טוב, לא חייבים להשתמש בהכרח בדברים יקרים, אפשר ליהנות מבגדי מעצבים ייחודים גם אם הם לא יקרים, הרי אנחנו יכולים למצוא בגדי מעצבים יפים ומתאימים, גם בקרב מעצבים פחות מוכרים אך איכותיים מאוד אשר מציעים לנו קולקציות מגוונות וייחודיות.  זה היתרון של סטייליסטים, הם יודעים מה לבחור, כיצד לבחור, ואיך להתאים את זה ללקוחות שלהם.

זו דוגמא אחת למה שלומדים במסגרת קורס סטיילינג. כיצד להתאים ללקוח או ללקוחה, בגדים שיתאימו להם, בין אם זה בגדי מעצבים ובין אם לאו. במסגרת הקורס גם לומדים כיצד להשתמש במאפיינים אחרים שיכולים לעזור לייצר מראה ייחודי, שונה, רלוונטי עבורם.

מה לומדים בקורס ומדוע משתלם להירשם אליו

כל הנושא של הביגוד, הוא רק מאפיין של קורס סטיילינג. הקורס מכיל מגוון רחב של תחומים ונושאים, בין אם מדובר במראה הכללי, ובין אם מדובר בדברים ספציפיים. הקורס מתעסק בכל פרט ופרט, כיצד בוחרים ומתאימים אותו ללקוח או ללקוחה, על בסיס אילו מאפיינים, כיצד מבינים את הצרכים שלהם, כיצד מבינים עם מה אפשר לעבוד.

קורס כזה מלמד את התלמידים לעבוד עם קבוצות שונות של אנשים. הרי לסטייליסטים פונים לא רק אנשים מפורסמים או אנשים שיש להם יכולות כספיות גבוהות, אלא לא פעם גם פונים אנשים מהשורה שרוצים לעשות מהפך ולשנות את סגנון המראה שלהם. אז צריך לדעת כיצד לעבוד איתם, בין אם זה במגבלות התקציב ובין אם זה עם מגבלות אחרות.

כאמור, בין אם בוחרים להשתמש בבגדי מעצבים או בגדים אחרים, בסופו של דבר, המאפיינים והצרכים של הלקוחות יקבעו את מה שנספק להם.

/ 5.

Back to list