Fashion

שילוב בין בגדי מעצבים לתכשיטי זהב

כאשר אנו רוכשים בגדי מעצבים, אנו מצפים כי הבגד יתיישב עלינו באופן מושלם ולא יהיה צורך בדבר נוסף. יחד עם זאת, השלמת הבגד בעזרת תכשיט זהב נחמד, תהפוך את ההופעה למושלמת. על מנת להצליח בשילוב בגדי המעצבים עם תכשיט הזהב הנכון, הכנו עבורכן "מדריכון" קטן שיעלה כמה נקודות למחשבה. הצטרפו אלינו ולמדו כיצד נכון לשלב את הבגד עם התכשיט הנכון.

Go big or go home

הדבר הראשון אותו נרצה להדגיש בעת שילוב הבגדים יחד עם תכשיטי זהב הוא לסמוך על הטעם שלכם ולא לפחד להעז. אם תעצרו רגע ותחשבו על זה, בכל תצוגות האופנה של המעצבים הגדולים ביותר, רואים את הבגדים המוזרים ביותר והשילובים הכי לא צפויים, למעשה ובהתאם לכך, על מנת להצליח לבלוט ולהצליח לייצר באז, המעצבים יוצאים מהקופסה ומעזים בבגדים מוטרפים ובהרבה מקרים צבעוניים. כדי לסגור את התלבושת, יתווספו תכשיטים שונים שישלימו את המראה ויצרו לוק מושלם. נהגו כך גם אתם והתאימו את בגד המעצבים לתכשיט המתאים ואל תחששו מהיותו צעקני מדיי.

חושבים קדימה

השתדלו לרכוש את תכשיטי זהב המתאימים ביותר לבגדים שרכשתם ושבבעלותכם באופן כללי. אל תרכשו בגד כלשהו או תכשיט, שיתאים אך ורק לסט אחד בלבד. כך תוכלו לאפשר לעצמכם טווח משחק רחב ביותר בכל הקשור ללוק המלא שלכם.

התאמה לגזרה שלכם

אין ספק שלכל אחד ואחת מאיתנו יש גזרה שונה ומה שמתאים לאחת לא יתאים לאחר. הקשיבו למראה שלכם ודעו מראש איזו גזרה מתאימה לגופכם ומה נלבש על ידכם באופן טוב יותר. יחד עם זאת, אל תחששו למדוד גזרות חדשות ו/או עיצובים שונים. על מנת להשלים זאת, בחרו את התכשיט המחמיא לכם בעיקר, למשל: נשים גבוהות יכולות לרכוש שרשרת זהב ארוכה מהסטנדרט וגברים יוכלו להשלים את המראה באמצעות טבעת זהב מיוחדת המתלבשת נהדר על האצבעות.

זכרו: על טעם וריח אין להתווכח

אין דבר כזה בגד לא יפה ואין דבר כזה תכשיט לא יפה, כן יש דבר כזה בגד או תכשיט שאינו לטעמכם. כאשר אתם בוחרים את התלבושת שלכם ובגדי מעצבים, הקשיבו לקול הפנימי שלכם שאומר לכם אם אתם אוהבים את הבגד או לא.

לסיכום, כאשר אתם רוכשים בגדי מעצבים ורוצים להשלים את הלוק עם תכשיטי זהב, עקבו אחר היסודות אותם סקרנו במאמר לעיל. אל תפחדו ולבשו את שאתם אוהבים והקשיבו לפידבקים של הסביבה. אתם הכי יפים כשנוח לכם – ולא רק בנעליים.

/ 5.

Back to list