Fashion

התאמת אקססוריז לבגדים – המדריך השלם

בחירה נכונה של אקססוריז תסייע לך להשיג את הלוק והמראה המושלם והאופנתי ביותר. מאחר ובכל עונה אנו רוכשות בגדים אופנתיים חדשים, לרוב מקולקציה חדשה, עלינו לדאוג גם להתאמת אקססוריז לפריטי הלבוש השונים שרכשנו. התאמת אקססוריז לבגדים אינה דבר של מה בכך, אך חשוב שכל אישה ובחורה תלמד להתאים את האקססוריז הנכונים לבגד כדי לשדרג את המראה, ליהנות מאמירה אישית ייחודית וכדי ליהנות מלוק מושלם.

מה זה אקססוריז?

אקססוריז, בעברית אביזרי אופנה, הם פריטים ואביזרים שונים שנועדו להוסיף על המראה הכללי מעבר לבגדים, וכדי לשדרג את ההופעה והלוק וליהנות ממראה אופנתי וטרנדי. בין האקססוריז הנפוצים ניתן למצוא את האביזרים הבאים: שעון יד, תיק מעוצב, משקפיים, תכשיטי יוקרה, כובעים, עניבות, צעיפים, ובמקרים מסוימים גם נעלי עקב או נעליים מעוצבות בסגנון מקורי וייחודי.

כללים חשובים להתאמת אקססוריז לבגדים

התאמה נכונה של אביזרי אקססוריז לבגדים וללוק הכללי מאפשרת לך לנצל את פריטי הלבוש במלתחה שלך ללא צורך לצאת לשופינג ולבזבז הרבה כסף. לעיתים, די בהתאמה נכונה של משקפיים, עגילי זהב ותיק יד יפה לשמלה שכבר לבשת מספר פעמים, כדי לשנות לחלוטין את הלוק והסטייל. עם זאת, התאמת אביזרי אופנה לבגדים אינה פשוטה לכן כדאי לקבל השראה מסטייליסטיות, מדוגמניות וממקורות נוספים.

הכללים החשובים ביותר להתאמה נכונה של אקססוריז לבגדים שלך הם:

  • שילוב נכון בין צבעים
  • בחירה נכונה של תכשיטים בהתאמה לגוון ולסטייל הבגדים ולמראה הפנים וגוון העור
  • התאמה בין הנעליים לבגדים
  • בחירה נכונה של תיק יד אופנתי
  • התאמת האקססוריז למבנה הגוף, בדגש על מבנה הפנים והצוואר
  • בחירת אקססוריז בהתאם לאירוע אליו הולכים, לסביבה בה עומדים לבלות וכדומה
  • בחירת אקססוריז בהתאם לעונה בשנה

חשוב לציין כי בחירת תכשיטי יוקרה בהתאמה לבגדים מהקולקציה החדשה מבוססת על בחירת עגילים בהתאמה למבנה הפנים ולעיצוב הבגד וגווניו, בחירה נכונה של טבעות, צמידים ותכשיטים נוספים, אך יש להתייחס גם לתסרוקת, לגוון העור, למזג האוויר ולאירוע.

התאמת אקססוריז לחולצות

בקולקציה החדשה לשנת 2019 ניתן לראות חולצות יפהפיות עם שרוול קצר, 3/4, ארוך או ללא שרוול. יש מגוון חולצות בשלל עיצובים, צורות, גוונים וטקסטורות, לכן לכל חולצה יש להתאים בנפרד את האקססוריז המתאימים ביותר. עם זאת, חשוב לזכור כי ניתן לבחור אביזרי אופנה שונים בכל פעם שלובשים חולצה מסוימת כדי ליהנות מלוק וממראה מעט שונה.

לחולצה אופנתית עם שרוול ארוך שאינה צמודה לגוף כדאי להתאים אקססוריז כמו עגילי זהב גדולים או עגילים בעלי נפח גדול, צמידים מרשימים על היד, טבעת מעוצבת בשיבוץ יהלום מרכזי או מספר יהלומים ואבני חן מנצנצות וכדומה. לחולצה 3/4 כדאי להתאים צמיד גדול ומרשים, עם או ללא שיבוץ יהלומים, אפשר לשלב צמיד טניס משובץ יהלומים ויחסית עבה או צמידים מזהב.

התאמת אקססוריז לשמלות

בקולקציה החדשה אתן יכולות למצוא מבחר שמלות יפהפיות בעיצוב מקורי וחדשני, בשלל גוונים וטקסטורות לבחירה. לשמלת צווארון מבד בריל מכובס (90% כותנה) עם שרוולים קצרים כדאי להתאים עגילי זהב גדולים ובולטים להדגשת המראה, טבעת זהב מרשימה בשיבוץ אבן חן בגוון דומה לשמלה, תיק יד אופנתי בגוון כהה או בהיר, על מנת להדגיש את צבע השמלה.

לשמלה מבד פרנץ, כותנה ולייקרה עם הדפס מדליק המגיעה מעל לברכיים כדאי לך להתאים אקססוריז כמו מגף אופנתי עם עקב גבוה בגוון בהיר או קרם המדגיש את יופייה של השמלה, טבעת זהב גדולה ומרשימה, שרשרת עם תליון היושבת בדיוק במרכז המחשוף הקל, ואין כמו כובע צמר בעיצוב מדליק להשלמת המראה.

התאמת אקססוריז לז'קטים

להתאמת אקססוריז למעיל אופנתי קצר ויחסית דק (ז'קט) כדאי  לך להתמקד בבחירה נכונה של תיק יד מעוצב בגוון המשלים את ההופעה, אפשר לבחור תיק יד בגוון דומה לצבע הג'קט או בגוון ססגוני ונועז להדגשת הז'קט. כמו כן, כדאי לך לבחור עגילי יהלום צמודים שהולמים למראה פנייך אך אינם פוגעים בלוק הכללי, ואין כמו צמידי זהב עבים וטבעת זהב יחסית עדינה.

לעליונית מבד איכותי דמוי עור בגוון שחור אפור או בגוון ירוק זית כדאי לך לבחור אקססוריז כמו שרשרת ארוכה עם תליון גדול בגוון בולט המשדרג את הלוק הכללי ומדגיש את היופי של העליונית, טבעות זהב וכסף, תיק יד קטן ואפשר לשדרג את המראה הכללי עם צעיף אופנתי, סרטים צבעוניים לשיער וכדומה.

/ 5.

Back to list