Fashion

התאמת בגדים לנשים – ככה תגיעי לשילוב הרמוני ומנצח

אם אתם רוצים מראה מושלם באירוע הבא שאליו הוזמנתם, אתם חייבים לחשוב מחוץ לקופסה. בגדי מעצבים יכולים לתת לכם את הלוק המושלם, אך למעשה יש עוד אלמנטים שיכולים להוסיף עניין רב כמו למשל זרי פרחים לראש או אביזרים אחרים שאותם תחבשו או תענדו.

עד כמה חשובה התאמת הבגדים?

יש אנשים שאינם מבינים בבגדים, כאשר הבעיה היא שהם לא מכירים את העקרונות הבסיסיים. אדם בעל טעם בבגדים הוא למעשה אדם שמצליח ליצור הרמוניה בין כל פריטי הלבוש שלו. יכול להיות שחולצה מסוימת תהיה מרהיב בעיצובה, אך בשילוב עם מכנסיים או פריט לבוש אחר, הלוק יהיה צורם.

מדוע הצרימה הזו מפריעה לנו? זה עניין פסיכולוגי שלא ניכנס אליו במאמר זה, אך היא מורגשת ומובנת כקונצנזוס בין כלל האנשים, אפילו בקרב אלו שלא מבינים בבגדים. ההתאמה אם כך חשובה מאוד, כאשר המראה משליך גם על ההרגשה הכללית של אותו אדם ומעניקה לו תשומת לב וביטחון רב.

בגדי מעצבים לנשים- כיצד משלבים ביניהם ?

  • גם אם יש לכם בגדי מעצבים לאירועים הבאים שלכם, זה לא אומר שהלוק שלכם יהיה הרמוני ומושלם. את הבגדים שרכשתם מחנויות מעצבים יכול להיות שעדיף שתשמרו לאירוע אחר, כי את הבגדים יש להתאים לפני הכל לסגנון האירוע.
  • יש לזכור כי אם הבגדים יהיו יוקרתיים מידי כאשר מדובר על אירוע צעיר וקליל, תהיה צרימה מורגשת מאוד, ולהיפך. גם זרי פרחים לראש לא תמיד יתאימו לכל אירוע, ולמרות שהם בעצמם מעוצבים מאוד, אין לשלב אותם בכוח.
  • מעבר להתאמה של הבגדים לסוג האירוע, יש להתאים אותם לעצמם. יכול להיות שהחולצה והמכנסיים מתאימים לסגנון האירוע ולאווירה שבו, אך הם לא מתאימים זה לזה. יכול גם להיות שזר הפרחים שבחרתם לחבוש על הראש או העניבה שמהדרת אתכם בסופו של דבר לא יתאימו בצבע או בסגנון לשאר הביגוד.
     

אפשר גם לשלב זרי פרחים בראש

זרי פרחים לראש יכולים להיות ריענון נהדר למראה שלכם. בסופו של דבר הריענון הזה בולט מאוד, שהרי הפרחים יהיו על ראשכם. היתרון הוא שהם גם הפיכים לגמרי כי אפשר להסיר אותם בכל רגע נתון. תוכלו להניח את זרי הפרחים רק בתחילת האירוע ואז לעשות עמם מספר תמונות, וכאשר מתיישבים לאכול או כאשר מתחילים הריקודים, תוכלו להניח אותם בצד.

זרי פרחים לראש יכולים להתאים לכל אחת, כיוון שיש פרחים בגדלים שונים ובצפיפות שונה, כאשר גם הצבעים המגוונים עוזרים להתאמה לכל סגנונות הבגדים.

/ 5.

Back to list