Fashion

בגדים מעוצבים – ככה תבחרי נכון

אופנה וסגנון אישי זו אמירה.

דרך הבגדים שלנו והאביזרים שאנו בוחרים, אנו מראים מי אנחנו ומהו הסגנון שלנו.

למרות שכולנו מכירים את המשפט "על טעם וריח אין להתווכח", עדיין תמיד מומלץ לשמור על ראש פתוח להמלצות וטיפים של אופנה.

אך מהי "בחירה נכונה" כשזה נוגע לבגדים מעוצבים, ואיך תדעי לבחור את הפריטים הנכונים או הבגדים שישדרגו את המראה שלך? הכנו לכן כמה טיפים מעניינים שיעזרו לכן לעשות זאת. מוכנות להתחיל? קדימה.


בגדים מעוצבים ואביזרי אופנה- איך נבחר אותם?

  1. טרנדים- אם נודה באמת, טרנדים הם לא תמיד כזה להיט. כלומר? לא תמיד מדובר בסגנון שמחמיא לכולם או מתאים לכולם, ולכן אסור להישאב אליהם. אז כאשר אתם הולכים לבחור בגדים, שימו בצד את מה שאומרים שעכשיו "נמצא באופנה" ובחרו מה שמתאים לכם.
  2. מידות- כשמדובר במידות מדובר בנושא רגיש עבור חלק מהאנשים ובמיוחד אצל נשים. אבל זוהי מחשבה כל כך לא נכונה. תפסיקו להתייחס למספר המידה ותתחילו להתייחס למה שאתן רואות במראה. עדיף להיראות מיליון דולר עם מידה גדולה מאשר, להיראות פחות טוב בגלל שהמידה המופיעה על התגית נראית לנו.
  3. צבעים- מעבר לכך שכל אחד יש לו את הצבעים האהובים עליו, צריך לזכור שצבע צריך גם להתאים לגוון העור ולהדגיש את הדברים היפים שבנו. אז גם אם אתן נורא אוהבות צבעים סולידיים תנו צ'אנס לצבעים קצת יותר נועזים שיכניסו למראה שלכן נגיעה של זוהר. אך לא רק, גם עבור אלה שנורא אוהבות צבעים נועזים, תזכרו שלפעמים צבעים "רגועים" שיושבים עליכן מצוין יכולים להעניק לכן יותר נוכחות.
  4. גזרה מתאימה- כל אישה והגוף שלה. זה היופי בגוף הנשי, אין צורה אחת וכל הגזרות יפות. לכן, כאשר אתן בוחרות בגד מעוצב, חשוב שתבחרו בדגם שמבליט את היתרונות של הגזרה שלכן. מאוד מומלץ לא לרכוש בגד רק בגלל שהוא שייך למותג ידוע אך לא יושב עליכן בצורה מחמיאה. יש כל כך הרבה גזרות ודגמים שמתאימים לסוגים שונים של הגוף הנשי, תמיד בחרו בזה ש"מדגיש את הדגש".
  5. פריטים ואביזרים- לפריטים ואביזרים יש המון השפעה על המכלול של המראה ובמיוחד כשמדובר בנעליים ותיקים. תיק מעוצב יכול לשדרג כל מראה באופן משמעותי. כמו כן, בימינו יש כל כך הרבה עיצובי תיקים העשויים מחומרי גלם שונים ובצבעים שונים, כך שבעזרת התיק הנכון, אתן יכולות להפוך גם את הלוק הכי סולידי לאקסטרה, רק קחו בחשבון שיהיו לא מעט נשים שישאלו אתכן "היכן רכשתן את התיק?".

    תיקים הם לא פחות חשובים מתכשיטים ויש אף שיגידו שיותר, מדובר בפריט אופנה יחיד שתמיד ילך טוב עם המראה שלכן.

    לתיקי נשים במגוון רחב לחצי כאן

/ 5.

Back to list