Fashion

שמלות נעליים ומה שביניהם

שמלות או לא להיות

שמלותהן אחד מפריטי הלבוש הנפוצים ביותר בקרב נשים בכל העולם. נשים מתרבויות שונות ובגילאים שונים נהנות ללבוש שמלה מחמיאה, שגורמת להן לבלוט ולהפגין נוכחות מרשימה, בדרך כלל גם בצירוף אקססוריז שונים כמו תיקים, נעליים, תכשיטים וכדומה.

ישנם סוגים שונים של שמלות, שנבדלים זה מזה בהתאמתם למזג האוויר, אירועים שונים וסיטואציות בחיי היום-יום של כל אישה. מעצבי האופנה ברחבי העולם מקדישים לשמלות שהם מייצרים תשומת לב מיוחדת ומקפידים לעצב אותן בצורה שתשתלב עם הצורה הטבעית של גוף האישה, תבליט את הנתונים הטבעיים שלה ותטשטש את החלקים שהיא פחות מעוניינת לחשוף. כיום ניתן למצוא שמלות בכל חנות בגדים והן מהוות חלק בלתי נפרד מהקולקציות העונתיות של כל בית אופנה.

כך תדעי איזו שמלה ללבוש ומתי

לא כל השמלות זהות זו לזו. שמלת ערב למשל, היא סוג של שמלה שבדרך כלל נלבש לאירועים נוצצים כמו חתונות, אירועים משפחתיים משמעותיים, מסיבות קוקטייל ואירועים עסקיים בהם חשוב לראות ולהיראות. שמלת כלה נלבשת בדרך כלל פעם אחת בלבד, לרוב מעוצבת מבדי יוקרה בצבע לבן ומשמשת כלות ביום חופתן.

נבדלות מהן שמלות קיץ קלילות, המיועדות ללבישה במהלך היום והן עשויות מבדים נושמים המאפשרים נוחות מקסימלית גם במזג אוויר חם מאוד ומעוצבות בגזרה קצרה ובדוגמאות עכשוויות, בהתאם לטרנדים של עולם האופנה באותו הזמן. גם האורכים של השמלות משתנים ומתחלקים בדרך כלל למיני, מידי ומקסי.

אורך השמלה מאפשר לכל אחת לבחור את מידת החשיפה של הרגליים וניתן למצוא שמלות מכל סוג – ערב, יומיום, כלה וכדומה – בכל אורך אפשרי.

אילו אקססוריז כדאי להתאים לשמלות?

אפילו השמלה הפשוטה ביותר, יכול להפוך לפריט עם הצהרה אופנתית ברורה, בשילוב אביזרי אופנה מתאימים: נעלי עקב, סנדלים, גרביונים, תיקים ותכשיטים. את אלו מומלץ להתאים לשמלה תוך תשומת לב לשילובי הצבעים, הגוונים והטקסטורות, על-מנת שייווצר מראה מוקפד והדוק.

מצד שני, אף פעם לא כדאי להיראות כמו "קורבנות אופנה" ולכן, לא מומלץ להתאים יותר מדי את הצבעים. הקו המנחה הטוב ביותר הוא התאמת פריטים בגוון ניטרלי לשמלות בצבעים נועזים וההיפך. אם תתאימו למשל תיק אדום בוהק לשמלה אדומה ומפתה, המראה שיתקבל עלול להיות עמוס וחסר טעם אישי. גם את האיפור כדאי להתאים למראה הכללי ולשלב בין מראה עוצמתי, כמו שפתון בצבע אדום עמוק, לבין גוונים רכים של סומק וצלליות.

היכן ניתן לרכוש שמלות מרהיבות?

  • בחנויות מותגים וחנויות בוטיק, המחזיקות קולקציות השמלות באופן קבוע.
  • אונליין – אך במקרה הזה יש לוודא כי מזמינים את המידה המדויקת ושאין אותיות קטנות שנלוות אל המוצר והתניות שונות.
  • שמלות כלה וערב ניתן לרכוש ואף להשכיר בחנויות המתמחות בכך ושמציעות מגוון של שמלות אלו.

לצפייה בקטגוריות שמלות:

/ 5.

Back to list