Fashion

שמלות מעצבים לערב – כל מה שאת צריכה

אחד האתגרים שבהתאמת שמלות מעצבים לערב הוא בחירת הסגנון שהכי מתאים גם לאישיותך וגם למבנה גופך בצורה מושלמת. בין אם זו שמלת מקסי או מיני, שמלת קוקטייל או שמלת נשף, שמלה אלגנטית או כפרית, שמלה מעוצבת חייבת להבליט את הנשיות שבך ולנצל את הקימורים והנתונים הטבעיים שלך, על מנת שתיראי במיטבך ותקצרי מחמאות.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

בבחירת שמלת מעצבים חשוב לשים לב לכל פרט, ולו הקטן ביותר. על הצווארון לנוח בצורה אלגנטית ויפה, השרוולים צריכים לזלוג בנינוחות על זרועותייך, מיקום התפרים צריך להיות מדויק וכמובן שגוון הבד חייב להתאים לגוון עורך.

להתאים את שמלת הערב שלך לסוג האירוע

הקסם שבהתאמת שמלות מעצבים לערב טמון גם בהתאמת העיצוב לאירוע שאליו עתידים להגיע. בין אם זה אירוע נוצץ, ארוחת ערב רשמית או דייט לוהט, השמלה חייבת לשדר את המסר הנכון. האם את מעוניינת במראה אלגנטי ושמרני או מתגרה וסקסית? אני ממליצה תמיד להתייעץ עם סטייליסטית, שתדע לכוון אותך אל הגזרות שמחמיאות לך ולבחירת הבדים, העיטורים והצבעים שהכי נכונים עבורך ולאירוע שאליו את עתידה להגיע.

במאמר שמלות ערב קלאסיות אנו מפרטים לכן על מספר גזרות שונות של שמלות קלאסיות שיעזרו לכן להתאים את השמלה לסוג האירוע.

שמלות מעצבים לערב – איזה קוד לבוש מתאים לך?

בבחירת אאוטפיט לאישה קיימים קודי לבוש שונים. הנה כמה מקודי הלבוש שנוגעים לשמלות מעצבים ערב:

  • קוד לבוש סטנדרטי למסיבות (או בשמו השני, שמלות קוקטייל) – שמלת ברך או מעל הברך, בשילוב נעלי עקב. השמלה צריכה לשדר קלילות ושובבות, אך עליה להיות מלוטשת ולא חושפנית מידי. קישוטים וחיתוכים מעניינים יוסיפו לה תחכום יחד עם בדים בצבעים מעניינים.
  • קוד לבוש חגיגי – קוד הלבוש הזה מתאים לארוחות חג, ומוסיפות לשמלות מעצבים לערב קוקטייל טוויסט. חשבי על שילוב פאייטים, תכשיטים וצבעים חגיגיים.
  • קוד לבוש חצי פורמלי – הדרך הקלילה והמהירה להציג את קוד הלבוש הזה הוא באמצעות שמלה שחורה וקטנה, אך אם את רוצה להדק את המראה עוד יותר הקפידי שהשמלה תסתיים לא פחות מ- 2 ס"מ מעל הברך.
  • קוד לבוש עניבה שחורה – שמלה בצבע אלגנטי באורך הרצפה או מורמת מעט.
  • עניבה שחורה אופציונלית- שמלה רשמית למחצה בגובה הקרסול, פתוחה ורגועה יותר. היא מעניקה מראה רשמי אך לא כזה שמכוון לטקס האוסקר.
  • קוד לבוש עניבה שחורה יצירתית – גרסה עכשווית ואפנתית יותר לעניבה השחורה, שמשלבת חיתוכים מעניינים, קישוטים ייחודיים או בד יוצא דופן.
  • קוד לבוש עניבה לבנה – הרמה הגבוהה ביותר של קוד הלבוש. זוהי שמלת כדור באורך מלא, שמתאימה לאירועים נוצצים במיוחד. באופן מסורתי מתלוות לה כפפות לבנות שמשלימות את המראה המלכותי שלה.

שמלות מעצבים לערב – השטיח האדום מחכה לך

מתלבטת איזו שמלה מתאימה לך? יחד נתאים לך את השמלה המושלמת עבורך. נבחן את עומק המחשוף, גובה השסע, החיתוכים, ההדפסים, הרקמות והחומרים שהכי נכונים עבורך, כי אם החלטת ללכת על שמלת מעצבים, היא חייבת להיות לא פחות ממושלמת.

בסטודיו של דקלה קדם ממתין לך מבחר מגוון ועשיר של שמלות במבצע, שמתאימות לכל אירוע ולכל מבנה גוף. אשמח לעזור לך לבחור את השמלה שמתאימה לך יותר מכולן, כי זו צריכה להיות שמלה יחידה ומיוחדת, ובדיוק כך את צריכה להרגיש בתוכה. חשוב שתנועי בה בקלילות ובנוחות, כי רק כך תקרני, ויהדהד ממך הזוהר שקיים בתוכך, והיא ממתינה לך ממש כאן.

/ 5.

Back to list