Fashion

שוני בין מעצבות פנים בארץ לאלו בחו"ל

האם קיים שוני בין מעצבות אופנה ישראליות לבין מעצבות אופנה בחו"ל?

בגדים הם מוצרי צריכה בסיסיים ועיצוב אופנה הפך לשפה ייחודית. רק מעטים יוכלו לשלוט  בה כמו מעצבות אופנה שעמלות מבוקר עד ערב להוציא לשוק דגמים חדשים שנשים תאהבנה ועוד להתכונן בזמן לעונה הבאה עוד לפני שהגיעה. מעצבות אופנה מפורסמות, מושכות את תשומת הלב כאשר הן מופיעות בתצוגות האופנה שלהן כאשר הן לובשות שמלות ערב מפוארות שלא תראו בחנויות הידועות. כל תעשיית האופנה שולטת בבגדי היום, יום ומנחה אותנו מה ללבוש לעבודה וכיצד ניתן להיראות מטופחות ושיקיות, גם עם תקציב זעום.

יש לציין, כי לא כל המגמות של האופנה הישראלית הן אכן פרי יצירתן של מעצבות כחול לבן. כעת מגיעה השאלה, אם עיצוב האופנה בארץ אכן משקף את ההוויה המקומית? רבים יטענו ובצדק, כי האופנה בארץ נשענת על מגמות  מחו"ל ויש כאלה שסבורים כי האופנה שעוצבה עד כה בישראל, נולדה במקומות אחרים, אך בכל זאת עם השנים, השתלבו מזרח ומערב והיום האופנה הישראלית מצליחה מעבר לים והיא שגרירה שבהחלט אינה מביישת את מדינת ישראל. המצב באופנה כיום הוא שרשתות אופנה בינלאומיות הגיעו לישראל וההבדל בין אופנה מקומית לאופנה בינלאומית הופכת להיות מטושטשת יותר.

האופנה מבוססת מהשפעות העבר

 עולם האופנה מתפתח בצעדי ענק, אך תמיד חוזר על השפעות מן העבר יחד עם רעיונות חדשים. תופעה זו מוכרת בכל העולם כמו שמלות הצ'רלסטון שמוכרות משנות העשרים של המאה  הקודמת ועד לאופנת הרטרו. די לשוטט ברחובות תל אביב ולהתרשם מיצירותיהן של מעצבות אופנה ישראליות ואפילו כאלה שזכו להצלחה מסחררת עד לפתיחת רשת בעלת  100 סניפים כמו דקלה קדם. ההצלחה של מעצבת האופנה שנמצאת ברשימה המובילה של האופנאיות  האהודות ביותר בקרב הנשים הישראליות, אינו עניין  מקרי. דקלה מעצבת בגדים נוחים ומחמיאים , כאלה שיש להם קו מיוחד שיקי ומעניין. דקלה קדם, מייצרת בגדים שמעניקים את מירב הנוכחות, רכות נשית, נוחות ובגדים שמחטבים. הבגדים של דקלה קדם, מעניקים לנשים שלובשות אותם, תחושה שהן אוהבות את עצמן בבגד והן תמשכנה ללבוש אותו.

דקלה קדם, הינה בוגרת ביה"ס הגבוה לאופנה "שנקר" וכבר בסיום לימודיה, היא פתחה את הסטודיו שהפך לשם דבר עם השנים, עד לרשת מצליחה בכל הארץ. הנוכחות של בגדיה המעוצבים פרי ידיה , הינה נוכחות חזקה שמאפיינים מעצבת צעירה בישראל עם הרבה תשוקה, צבע, מרקם ונפש צעירה ותוססת.

הליין המיוחד של דקלה קדם

לדקלה, ישנו ליין מיוחד שנחטף בחנויות בכל עונות השנה. הליין של דקלה כולל: שמלות ליום, יום, שמלות ערב, שמלות ג'ינס מחמיאות, חליפות חצאית, חליפות מכנסיים, חולצות,  טוניקות, מכנסיים קצרים, ז'קטים ועוד. היום, ניתן לרכוש את בגדיה הנחשקים של מעצבת העל גם בחנות המקוונת ומשלוח המגיע עד הבית. את בגדיה המעוצבים והמיוחדים של האופנאית דקלה קדם, ניתן למצוא גם בבוטיקים מובחרים המחזיקים בבגדי מעצבים לנשים.

/ 5.

Back to list