Fashion

פשניסטה מהבוקר עד הערב

חולמת להיות פשניסטה? רוצה להתלבש מבוקר ועד ערב לפי צו האופנה וצו ליבך? זה הזמן למספר טיפים מעשיים אשר יסייעו גם לך לעשות סדר בארון הבגדים ולבחור את פריטי האופנה העדכניים והמותאמים ביותר לסגנון החיים שלך.

פשניסטה הינו מונח מקצועי שכבר קיבל ערך מילולי משלו במילון "אוקסופרד" בשנת 2010. את המונח פשניסטה המציא הסופר סטפן פרייד בשנת 1993 כאשר הוא כתב באחד מספריו על האנשים הקשורים לתעשיית האופנה העולמית. אז מהי פשניסטה בכלל אתן שואלת? ובכן, פשניסטה היא מישהי בעלת סטייל וסגנון לבוש משלה במסגרתו היא משלבת באופן יצירתי את פריטי הלבוש השונים המצויים בארון בגדיה אותם היא גם דואגת לעדכן לפי טרנדים אופנתיים כאלו ואחרים וכמובן לעונות השנה המתחלפות. פשניסטה אמיתית היא למעשה מישהי בעלת מודעות גבוהה לעולם האופנה ולמרות שהיא יודעת לזהות את הטרדנים השונים של עולם האופנה לפי כולן היא לא תמיד תעשה באותם טרנדים שימוש אלא תתאים אותם לסגנון חייה ולצו האופנה המוכתב בעיקר על פי צו ליבה.

בחירת בגדי מעצבים

יחד עם זאת, פשניסטה אמיתית כן אוהבת לרכוש בגדי מעצבים ולעיתים להוסיף אליהם פריטי אקססוריז המשדרגים כל הופעה אפילו פיג'מות חורף. כאשר פשניסטה אמיתית ניגשת לבחור שמלת מעצבים לצורך העניין היא תקפיד על מספר כללים שונים שהעיקריים שבהם כוללים: סגנון עיצובי התואם את סגנון חייה ומטרות השימוש העתידי בשמלת המעצבים, בחירת גוון אחיד אליו ניתן להוסיף פריטי אקסוסריז צבעוניים ומראש היא יודעת איזה זוג נעליים מההיצע העומד לרשותה יכולים להתאים לשמלה.

כאשר פשניסטה אמיתית בוחרת בגדי מעצבים היא בדרך כלל תבחר במעצבי אופנה יוקרתיים ובעלי שם אך יחד עם זאת היא תעדיף שלא לבחור במותגי האופנה הבינלאומיים. כמו כן, היא תרכוש לעצמה מספר פריטים של אותו מעצב על מנת להתאים מספר קולקציית משלה להופעה המושלמת פרי עיצובו של אותו מעצב האהוב עליה. את בחירת המעצב היא תעשה באופן מוקפד והיא תבחן לעומק את הקולקציות השונות של המעצב/ת.

פשניסטה אמיתית שומרת על הסגנון הייחודי שלה גם בזמן שהיא הולכת לישון…

פשניסטה אמיתית היא מישהי שדואגת לאבזר את ארון בגדיה בפריטי הלבשה שונים המותאמים לכל רגע ורגע, החל מהופעות שונות איתן היא תלך לעבודתה, דרך פריטי לבוש אותם היא תלבש כאשר היא יוצאת לסיבוב שופינג או קפה עם חברות ועד לפריטי הלבשה המיועדים לשימוש בסביבת המגורים בלבד, כאשר אחד מאותם פריטים כולל גם פיג'מות לחורף אותן היא תקפיד לבחור מתוך קולקציית פיג'מות חדשות. בבחירת הפיג'מה כמו בבחירת כל פריט הלבשה אחר, הפשניסטה האמיתית תדאג קודם כל שהסגנון העיצובי יותאם לסגנון חייה והעדפות הטעם האישיות שלה ובאותה נשימה היא תדאג גם לכך שהפיג'מה תהיה נוחה ומיוצרת מהבד הנעים והנוח ביותר.

/ 5.

Back to list