Fashion

סטיילינג מא' ועד ת' – תכשיטים ובגדי מעצבים

יצירת הופעה מתחילה בקונספט. תוכלי לבחור שילובים מעניינים בהתאם לאופי האירוע, הלוק או הסגנון האישי שלך. ברגע שיש לך פריט שאת אוהבת, כל שאת צריכה זה לחשוב על הפריטים המשלימים – מכנסיים או חצאית לפלג גוף תחתון או תכשיטים לשמלה, ג'קט נשי לימים הקרירים וכדומה.
מחפשת מקורות השראה ורעיונות לטוטאלוק שהוא את – בגרסה המחמיאה ביותר?  יש לנו מספר טיפים לסטיילינג אישי בשבילך בשילוב בין בגדי מעצבים לתכשיטים נלווים.

הלוקיישן קובע את ההופעה

המקום אליו את הולכת, הטיימינג ובאילו נסיבות משחק תפקיד חשוב בהשגת התוצאה הסופית. אם פנייך מועדות לראיון עבודה, פגישת עסקים, כנס או כל אירוע ומפגש רשמי, העדיפי בגדים בעלי קווים ישרים במראה נקי, תפורים היטב, במראה מחויט יחסית ואם את יוצאת למסיבה או אירוע חברתי בלתי מחייב, תוכלי לבחור בגדי ערב בעלי נופך זוהר וברק, בד בעל ברק מטאלי וכדומה.
גם ביומיום את יכולה לפרגן לעצמך במראה מתוקתק עם פריטים זורמים ורכים ונשיים, מהסוג עמם את מרגישה בנוח ויודעת שהם עושים לך רק טוב.
טיפ תכשיט: לאירועים רשמיים יתאימו תכשיטים במראה אלגנטי וקלאסי, למשל, תכשיטי צ'ארמס, במראה מעודן וחף מאלמנטים בעוד לאירועים נוצצים תוכלי להוסיף טאץ' ייחודי להופעה באמצעות תכשיטים עם צבע, חרוזים או אבנים יקרות כמו יהלומים וכדומה. 

צבעוניות – סוד הקסם

הגוונים אליהם את מתחברת באים לידי ביטוי במלתחה. יש מי שאוהבות ניגודים בין לבן ושחור או בין גוונים כהים ובהירים אחרים ויש מי שמעדיפות מראה הרמוני יותר, שמשלב בין אותם גוונים בהירים או כהים בהופעה אחידה יותר. שימי לב אבל שהצבעוניות אף היא משתנה מעונה לעונה וגם תוכלי מעת לעת להעיז בפריט צבעוני ויוצא דופן כדי להאיר את ההופעה. את מוזמנת לגלות גם את נפלאות ההדפסים, אלמנטים ומוטיבים שמשדרגים מאוד את הלוק ולשלב בין פריט אחד עשיר בהדפסים לפריט אחיד וחלק מנוגד במראהו על מנת ליצור אפקט מעניין וטוויסט קצבי יותר.
טיפ תכשיט: ניתן ללכת על הופעה בגוון בהיר ולהוסיף נגיעות של צבע בדמות התכשיטים, כמו תכשיטי קריסטל רקוע בגוונים מיוחדים – ירוק, ורדרד, סגול או להמשיך את הצבעוניות בהדפס בצבע התכשיט עצמו.

חיבורים בין פריטים

מיקס אנד מאץ' הוא הדרך להשיג הופעה בעלת קונספט ברור. חשבי על שילובים מוצלחים, כמו למשל, בין מכנסיים בעלי קווים ישרים לחולצה בקווים דומים או להפך, מכנסיים בקווים ישרים וחולצה מתרחבת במראה זורם יותר שתיתן את הטון, שילובים בין צורניות מעניינת – מכנסיים ישרים וחולצה או סריג במראה א-סימטרי, ג'קט בגוון שונה או בטקסטורה מנוגדת עם חספוס לחולצה או סריג במרקם רך, חולצה במראה מבריק עם חצאית מטאלית בגוון דומה ובאותו סגנון. תמיד בדקי במראה כיצד נראה השילוב בין הפריטים, אם הוא מתגבש ביחד להופעה מחמיאה.
טיפ תכשיט: לאחר שיצרת משחק נכון ומאוזן בין הפריטים, עברי לתכשיטים. אם מדובר בחולצה בעלת מחשוף V , יתאים לך תכשיט עם תליון ארוך יחסית ואם חולצה בעלת מפתח עגול – חפשי שרשרת שכבתית עגולה שמשתלבת עם המפתח שבחרת. אם הבגד מאוד ססגוני, עשיר בהדפסים או ללא מפתח, תוכלי לבחור עגילים מאסיביים ובולטים בין אם אלה עגילי חישוק או עגילים תלויים אחרים בעלי נוכחות מרשימה, כך שהטוויסט יגיע בכלל מכיוון האוזניים ולא מכיוון פלג הגוף העליון.

בכל מקרה, בדקי שהתכשיט לא מאפיל על הבגד אלא משתלב אתו נכון, מבחינת צבע, סגנון, חומרים וכדומה.

/ 5.

Back to list