Fashion

סגנונות לבוש לנשים

במהלך השנים סגנונות הלבוש של נשים התפתחו והשתנו והפכו להיות מה שהם היום. ועדיין, אם מסתכלים על כמה עשורים אחורה, ניתן לראות איך יש סגנונות שעדיין נשארו איתנו או אפילו עושים קאמבק לאחרונה. אופנה יכולה לשקף את השינוי בחברה ובתרבות, ועל כן מדובר בתחום שמעניין ללמוד עליו גם אם אתן לא חובבות אופנה גדולות. אז איזה סגנונות לבוש קיימים עבור נשים? נסקור במאמר זה כמה מהסגנונות הפופולריים ביותר.

הסגנון הקלאסי

הסגנון הקלאסי הוא סגנון ביגוד נצחי ואלגנטי שאף פעם לא יוצא מהאופנה ועל כן מומלץ להשקיע בכמה פריטים כאלה בארון. סגנון זה הוא יחסית פשוט ללבישה, והוא מתאפיין במראה מתוחכם ומסוגנן. הסגנון הקלאסי כולל צבעים ניטרליים כמו שחור, לבן, כחול וחום. הוא כולל גם ביגוד מחוייט כמו ג'קטים, בלייזרים, חצאיות עיפרון וחליפות מכנסיים מונוכרמטיות. את הסגנון הזה אפשר לאבזר עם מספר אקססוריז, ביניהם עגילים צמודים, שעון יוקרתי או תיק יד קלאסי. מדובר בסגנון שאפשר ללבוש לעבודה, לפגישות ולאירועים.

סגנון בוהמייני

זהו סגנון שהתפתח בשנות ה-60 וה-70 אך נשים רבות אוהבות ללבוש אותו גם כיום בגלל הנוחות והצבעוניות שלו. מדובר בסגנון חופשי ונינוח, שמאופיין בבדים קלילים, זורמים ונושמים, ביניהם שמלות מקסי, חצאיות עם הדפסי פרחים, חולצות עם רקמה ועוד. הסגנון הבוהמייני כולל גם בדים טבעיים שונים ביניהם כותנה, פשתן וכדומה. סגנון זה הוא צבעוני מאוד ואוהב להשתמש בגווני אדום, חום, ירוק ועוד. אקססוריז שיכולים להתאים לו הם צעיפים, תכשיטים עם חרוזים וכובעים רחבים.

סגנון קז'ואלי

בעוד עד אמצע סוף המאה הקודמת גברים ונשים הלכו לעבודה בחליפות ובגדים אלגנטיים, דבר זה התחיל להשתנות והסגנון הקז'ואלי השתלט על הארונות של כולנו. חולצות לנשים בצבעים חלקים וגזרה משוחררת, ג'ינסים צמודים או רחבים יותר ונעלי ספורט נוחות- כל אלה הם גם פרקטיים וגם יכולים להחמיא מאוד למי שלובשת אותם.

סגנון רטרו

סגנון הרטרו שואב השראה מעשורים קודמים, ביניהם החצאיות המתנפנפות של שנות השישים, שמלות ג'ינס של שנות השבעים וההדפסים הזועקים של שנות השמונים. אפשר למצוא בסגנון זה שלל השראות מהעבר ולמצוא פריטים שיתאימו לכך. אפשר לערבב בינם לבין פריטים חדשים יותר כדי לייצר מראה עדכני. 

סגנון רומנטי

רומנטיקה לא קיימת רק בסרטים, אפשר למצוא שלל בגדים בסגנון רומנטי שיכולים להתאים לכן. הסגנון הרומנטי הוא נשי מאוד ועדין, וכולל בגדים עם בדים נשפכים, הדפסי פרחים, צבעי פסטל ותחרה. את הסגנון הזה אפשר לשלב כמובן עם שרשראות עם תליוני לב וליפסטיק ורדרד!

סגנון ספורטיבי

הסגנון הספורטיבי עבור נשים החל את דרכו בסוף שנות השמונים והפך לאהוב במיוחד מאחר והוא נוח וקל ללבישה. זה כולל טרנינגים, סווטשרטים, טייצים וטופים. אפשר ללכת על סטים תואמים או לבחור בכמה פריטים שונים ולשלב ביניהם. לא לשכוח להוסיף נעלי ספורט!

סגנון גראנג'

סגנון הגראנג' תפס תאוצה עם עליית להקות הרוק בשנות ה-90 ונשים רבות עדיין אוהבות לשלב אותו בבגדי היומיום שלהם. זה יכול לכלול חולצות של להקות, מעילי עור, ג'ינסים קרועים ומגפיים. הסגנון הולך מושלם עם עיפרון שחור בעיניים.

לסיכום

קיימים שלל סגנונות לבוש מגוונים לנשים, כשכל אחת יכולה לבחור איזה מתאים לה יותר. כמובן שלא צריך לבחור רק אחד, אלא ניתן לשלב בין כמה. אם אתם מחפשות בגדי מעצבים לנשים, מוזמנות להיכנס אל החנות של דקלה קדם, שמעצבת בגדים במגוון סגנונות, כולם איכותיים, מחמיאים ובמחירים נוחים לכל כיס.

/ 5.

Back to list