Fashion

כך תתאימי תכשיטים לפריטי הלבוש השונים

התאמת תכשיטי יהלומים לפריטי לבוש שונים יכולה לשדרג את המראה הכללי. נשים בכל הגילאים צריכות לדעת כיצד לייצר התאמה כזו, בעיקר על רקע המגוון העצום של עגילי יהלומים ותכשיטי טניס. במילים אחרות, היצע היהלומים כיום גדול ונגיש ולכן יש כללי מפתח שעליהם חשוב להקפיד כבר מהרגע שבו מחליטים להחליף את המלתחה. אבל מאיפה מתחילים ואיזה תכשיט מתאים לכל סגנון לבוש?

התאמת תכשיטים לשמלות

הבסיס עבור התאמת תכשיטים לפריטי לבוש שונים הוא שמלות. היות ושמלות מועדפות על נשים בישראל ובגלל שהן מחמיאות, קלילות ונעימות, כדאי להתאים עבורך תכשיטים סולידיים ולוותר בשלב הזה על עגילי יהלום יוקרתיים לטובת צמידי טניס עדינים. אם רוצים בכל זאת למשוך תשומת לב לחלק העליון של הטורסו, אפשר לתלות ענק יהלומים על הצוואר ולדאוג שהוא יהיה באותו גוון של השמלה.

הטעות הנפוצה היא להתייחס לכל השמלות כמקשה אחת – בעוד בפועל יש הבדלים בין שמלות שרוול ארוך, שמלות 3/4, שמלות שרוול קצר ושמלות ללא שרוול. בשמלות ללא שרוול רפרטואר האפשרויות של התאמת תכשיטים הוא הגדול ביותר כי שום דבר לא מפריע להם לבלוט, בעוד בשמלות שרוול ארוך כמעט אין אפשרות לראות את צמידי הטניס ולכן צריך להסתפק בעגילים ושרשראות.

לשם השוואה, שמלות ג'ינס יתאימו עבור תכשיטי יהלומים כי הצבע שלהן ניטרלי ולא מזיק. אם לעומת זאת מתכננים לצאת מהבית עם שמלת ג'ינס כהה, התכשיט המתאים יהיה טבעת כסף או זהב לבן ולא טבעת זהב צהוב.

התכשיטים שהולכים טוב עם חולצות

יש תכשיטי יהלומים שיכולים להתאים גם לפריטי לבוש יום יומיים כגון חולצות. גם כאן הסוד הוא להפריד בין תכשיטים שהולכים טוב עם חולצות שרוול ארוך, לבין תכשיטים עבור חולצות שרוול קצר, חולצות שרוול 3/4 שחוזרות היום לאופנה וחולצות שרוול ארוך שמיועדות לחורף ולעונות המעבר. באופן עקרוני, כללי המפתח של התאמת התכשיטים לשמלות תקפים גם כאן – אלא אם בוחרים חולצות עם הדפסים מיוחדים.

בחולצה עם הדפס צריך להגיע למצב שבו התכשיטים לא יוצרים בלבול ועומס על העיניים. הכי פשוט לעשות את זה עם עגילי יהלום בזהב לבן או צהוב שנחשבים אלגנטיים וסולידיים, או באמצעות ענק יהלומים על גבי חולצה בהדפס אחיד.

כל מה שצריך לדעת על תכשיטים לג'קטים

דווקא הנושא של התאמת תכשיטים לג'קטים נחשבים לרגיש ולבעייתי ביותר אצל נשים בגילאים שונים. קודם כל, יש הבדל בין ג'קטים קצרים וארוכים וגם מבחינת סוג הבד שבו משתמשים אפשר לראות שיטות שונות להתאמת התכשיטים. שנית, הג'קטים מחייבים עוד לפני התכשיטים התאמה של חולצה ומכנס ומכאן הקושי של נשים לא מנוסות.

הפתרון הוא קודם לבחור ג'קטים מחמיאים לפי הגזרה של הגוף ולאחר מכן להתאים עבורם תכשיטים מועדפים. באותה הזדמנות אפשר גם לבדוק איזה עגילי יהלום מתאימים למבנה הפנים או עם איזה צמידי טניס כדאי להגיע לעבודה, לבילוי חברתי או לדייט רומנטי. למעשה, כמה דקות מול המראה ייתנו את כל התשובות לשאלות הנפוצות והן גם יעזרו להכריע בנוגע להתאמת תכשיטים עבור בגדי מעצבים בקולקציות סתיו, חורף, אביב וקיץ.

/ 5.

Back to list