Fashion

כיצד מוגדר מבנה גופך, ואילו חולצות לנשים לאירועים מתאימות לו

עבור מרבית הנשים חולצות הן פריט לבוש בסיסי בארון, ובהתחשב בעובדה שאנו מחליפות בגדים באופן תדיר, רצוי שיהיה לנו מגוון לבחירה. כשפלג הגוף העליון של גופנו הוא החלק הראשון שמושך את תשומת הלב, תמיד כדאי לדאוג שייראה טוב, ולכן חשוב לבחור עבורו בגד מחמיא, ובמיוחד כשיוצאים לאירוע מיוחד. לכן כשאנו בוחנות חולצות נשים לאירועים, חשוב עוד יותר לשים לב לגזרה של הבגד ולהתאימה למבנה הגוף. 

לפעמים זה כל מה שנחוץ להופעה בלתי נשכחת

על מנת למצוא מבחר של גזרות חשוב גם לחפש את פריטי האופנה שאנו רוצות במקומות הנכונים. מותג אופנת המעצבים של דקלה קדם מתאים לכל אישה את מה שנכון עבורה, כדי שגם הבגד ייראה טוב וגם היא תרגיש טוב בתוכו.

כיצד תאבחני את מבנה הגוף שלך?

במרבית המקרים זה די ברור לאיזה מבנה גוף משתייכת כל אישה. אך לעיתים קשה לדעת לאיזו קטגוריה את משתייכת, והאבחנה לא חד משמעית. 

על מנת לאבחן את מבנה הגוף שלך מומלץ להיעזר בסרט מדידה ולבחון 3 פרמטרים:

1. רוחב הכתפיים

2. רוחב המותניים

3. רוחב הירכיים

חולצות לנשים לאירועים למבנה גוף בצורת תפוח

אם הגוף שלך נושא את מרבית משקלו סביב מרכז הגוף, רוב הסיכויים שאת שייכת לקטיגורית מבנה הגוף בצורת תפוח. עבורך חולצות לנשים שהן צמודות הן אפשרות פחות מוצלחת, ולכן כדאי לך לחפש אחר חולצות, שנוטות ליפול מהגוף ושאורכן מסתיים סביב אזור הירך. צווארון בצורת V יוכל להחמיא לך מאוד, ובשילוב כפתורים לכל אורך החולצה תקבלי אשליה של פלג גוף ארוך יותר.

חולצות למבנה גוף מלבני

אצל נשים רבות רוחב הירכיים והכתפיים כמעט זהה, אך ביניהם המותניים המקומרות, שיוצרות מראה בצורת גיטרה מחמיאה. נכון, לא כולן זכו לקימור המיוחל, אך גם לזה יש פתרון אופנתי. למבנה גוף מלבני מומלץ ליצור ניגודיות עם הפלג גוף התחתון, כך שאם המכנסיים או החצאית רחבים, כדאי ללבוש חולצה צמודה, ולהיפך, אם המכנסיים או החצאית צמודים, מומלץ ללבוש חולצה מעט רחבה יותר. הקונטרה תיצור אשליה של פרופורציה ותחמיא לגופך מאוד.

חולצות למבנה גוף דמוי שעון חול

אם המותניים שלך מוגדרות היטב, והירכיים והחזה רחבים יותר ובעלי היקף כמעט זהה, סביר להניח שמבנה גופך מזכיר את מבנה שעון החול. במקרה שכזה, מומלץ לבחור דווקא בחולצות צמודות, שידגישו את הקימורים בגופך ויאפשרו לך לנצל את היתרונות שבו. 

איך להתאים חולצות למבנה גוף בצורת אגס או משולש?

מרבית הנשים נופלות לקטיגורית האגס, שכוללת כתפיים צרות ביחס לאגן, מה שיוצר מעין צורת משולש. בחירת חולצה מתאימה למבנה אגסי חיונית ביותר, שכן חשוב להדגיש את פלג הגוף העליון על מנת להסב את תשומת הלב מהירכיים והאגן. לכן חפשי אחר חולצות שמרחיבות מעט את הכתפיים שלך ומדגישות את אזור המותן, ובחרי בצבעים בהירים, שנוטים להחמיא מאוד למבנה הגוף האגסי.

לסיכום

הכרת מבנה הגוף שלך הוא הצעד הראשון שעלייך לעשות לפני בחירת הבגדים למלתחה. בין אם את מחפשת אחר שמלות ג'ינס, מכנסיים או חולצות טי- שירט יומיומיות, האבחנה במבנה הגוף שלך תסייע לך לבנות את המלתחה המחמיאה ביותר, כך שתרגישי טוב ותגרמי לבגד להיראות עלייך יפה עוד יותר.

דקלה קדם, מעצבת בגדי מעצבים, מקפידה על התאמת הבגד לכל מבנה גוף. בין פריטי המעצבים שהיא עיצבה תמצאי מבחר רחב של חולצות לנשים לאירועים, עליוניות, ג'קטים ועוד. את מוזמנת להכיר את עצמך מנקודת מבט חדשה ולאהוב את מה שמשתקף מולך במראה.

/ 5.

Back to list