Fashion

הכיני את ארון הבגדים לחורף

החורף כבר כאן וחוץ מהמטריות, הגשם, השלוליות והרמזורים שלא עובדים זה אומר שעלייך להתחיל להתכונן גם להחליף את ארון הבגדים שלך. אז נכון שרובנו מעדיפות את הקיץ עם בגדי הים והחצאיות הקצרות אבל גם לאופנת החורף יש מה להציע לנו ואנחנו מתכוונות להתלבש בכל יום כאילו זה היום החשוב בחיינו. את לובשת בגדים איכותיים, בגדים אופנתיים ובגדים יפים את פשוט מרגישה יותר טוב עם עצמך וכשאת מרגישה יותר טוב עם עצמך את גם נראית הרבה יותר טוב. בגדי המעצבים כבשו את ישראל בסערה ואם בעבר היינו מסתפקות בבגדים של הרשתות המובילות ומתלבשות כמו כולן הרי שזה כבר השתנה מזמן ובגדי המעצבים והמעצבות בהחלט הוסיפו גוון אחר לאופנה הישראלית.

ג'קטים, שמלות, חולצות, מכנסיים – כל מה שאת צריכה במקום אחד

באתר של דקלה קדם תוכלי למצוא בדיוק את מה שמתאים לך ובדיוק את מה שאת אוהבת. באתר תמצאי מגוון רחב של מידות, מבחר גדול של סוגים וכמובן שלל צבעים כדי שלא תצטרכי להתפשר וללבוש רק את מה שבאמת עושה לך טוב. לא משנה אם את בחורה של ג'קטים, של שמלות, חולצות או שמה שבכלל עושה לך את זה בגדול זה המכנסיים כי כאן תוכלי למצוא בדיוק את מה שאת מחפשת והכל כמובן במחירים אטרקטיביים במיוחד. כשהמחירים כל כך משתלמים זה פשוט אומר שאת יכולה לרכוש לעצמך עוד ועוד בגדים ולא לחרוג מהתקציב שקבעת לעצמך בהתחלה, כך תוכלי לסדר את עצמך לקראת החורף הגדול ולהרגיש כמו דוגמנית אמיתית בכל יום מחדש.

ומה עם אביזרים? צעיפים, כובעים וככפות לחורף

אז אחרי שבחרתן לעצמכן את השמלה או ג'קט לנשים שהולך ללוות אתכן בחורף הקרוב הגיע הזמן גם להתאים לבגד החדש כובע, צעיף, כפפות או כל פריט לבוש אחר שמתאים לעונת החורף. כמובן שכל הפריטים האלו נועדו גם כדי להתחמם בחודשים הקרים אבל בעיקר הם נועדו כדי להשלים את ההופעה המושלמת ועל מנת שנוסיף את החלק בפאזל שהיה חסר להופעה הכללית שלנו. כמובן שבכל הופעה נוכל לשלב חלק מהפריטים או את כל הפריטים יחד וזה כמובן תלוי האם הלבוש נועד ליום יום או לאירוע וכמובן תלוי במה שאת אוהבת ורוצה לשדר. הדפסה על כובעים – כי ליופי פשוט אין סוף

עוד דרך מקורית להעצים את ההופעה שלך היא לעשות הדפסת לוגו על כובע, על כפפה, על צעיף או על כל פרט לבוש אחר ופשוט להפוך אותו ממדהים למושלם. הדפסה על כובעים למשל לא רק מוסיפה יופי לכובע שבחרת אלא היא גם מייחדת את הכובע שלך מכל הכובעים האחרים והופכת אותך להכי מיוחד שיש. כובעים מעוצבים יש לא מעט, כובעים על הדפסה שהיא רק שלך יש רק אחד והוא שייך רק לך.

/ 5.

Back to list