Fashion

איך לבחור שמלות ליום יום

בחירה של שמלות ליום יום היא משימה חשובה. לכל אחת צריכות להיות לפחות שמלה אחת בארון שאפשר פשוט לזרוק על הגוף ולצאת מהבית, ועדיין להראות מתוקתקת.
בכתבה הבאה תוכלי למצוא את כל הטיפים החשובים שיעזרו לך להוסיף את השמלה המושלמת לארון שלך – נוחה, יפה, ומתאימה כמעט לכל מצב ולכל אקססורי.
כל הפרטים לפנייך.

התאימי את עצמך לעונה

הדבר הראשון שאנחנו חושבות עליו כשאנחנו בוחרות שמלות ליום יום הוא הנוחות שלנו. בקיץ נרצה לבחור שמלות קלילות, מבדים דקיקים,
אשר יקלו את ההתמודדות עם החום המעיק וישתלבו נהדר עם כפכפים, משקפי שמש ושיער אסוף. צבעים בהירים, הדפסים ואקססוריז לרוב הם המפתח.

בחורף, לעומת זאת, אפשר לבחור שמלה מבדים מעט כבדים יותר, כזו שיש לה צווארון עבה ומשתלבת טוב עם גרביונים, מגפיים גבוהים ותסרוקת נמוכה או שיער פזור.

הצבעים לרוב יהיו בגוונים כהים – חום אדמה או כחול אינדיגו, לדוגמה.

גיוון בפרטים הקטנים – שילוב של אקססוריז

לכל עונה יש את האקססוריז שלה. הפאשניסטות הטובות יודעות שכל פרט קטן יכול לרענן את הלוק ולשנות את האאוטפיט כולו. שמלה חלקה שיושבת טוב יכולה להיראות אחרת לגמרי אם רק זורקים עליה צעיף צבעוני, או משלבים גרביונים בצבע שונה. 

הנה כמה רעיונות לאקססוריז שמשדרגים את הלוק ושווה להחזיק בארון.

אקססוריז לקיץ

  • משקפי שמש
  • סיכת שיער גדולה
  • כפכפים בצבעים בולטים (פסטל או מרקר)
  • צמידים גדולים 
  • תיק קלאץ' קטן

אקססוריז לחורף

  • צעיפי אוברסייז
  • מעיל ארוך
  • מחממי אוזניים
  • גרביים בצבעים בולטים שמבצבצים מהנעליים
  • מגפיים גבוהים

אילו בדים מתאימים לשמלות ליום יום?

כשמדובר בבגדי מעצבים, הרכב הבד יכול לעשות הבדל משמעותי בצורה בה השמלה נראית ומרגישה על הגוף. יש בדים שמתאימים יותר לחורף ויש כאלה שמתאימים לקיץ, כאשר העיקר הוא זרימה עם הקימורים הטבעיים של הגוף.
הנה שני סוגי בדים שנמצאים בשימוש תכוף בעולם האופנה.

כותנה – לקיץ נעים ונושם

כותנה הוא הבד הקלאסי והמושלם לשמלות יום יומיות – נעים, נוח, נראה טוב על הגוף וכשהוא באיכות גבוהה – יכול להחזיק לאורך שנים ארוכות. פעמים רבות הכותנה משולבת עם סוגי בדים נוספים, לדוגמה לייקרה, לקבלת תוצאה נוחה במיוחד שנראית מעולה על כל אישה.

צמר – ללילות החורף הקרים

את בד הצמר נראה בעיקר בשמלות שרוול ארוך. זהו בד מחמם ונעים, שמתאים ללבישה עם שמלת בסיס ונותן לוק אירופאי ואצילי כשהטמפרטורות יורדות. שימי לב שאת הצמר קצת יותר קשה לכבס, אז לרוב לא כדאי להחזיק יותר משמלה אחת כזו בארון. 

שמלת צמר משתלבת נהדר עם מעיל ארוך, מגפיים גבוהים או כל פריט חורפי אחר.

הדפסים מרעננים לקיץ

כשאת בוחרת שמלות ליום יום, אל תפחדי להעז ללכת על הדפסים בולטים ומרעננים, שמושכים תשומת לב, מדגישים את הצורה הטבעית של הגוף ומחמיאים לה.
האפשרויות הן בלתי נגמרות: הדפסים גיאומטריים, הדפסים פרחוניים, הדפסים בהשראת הטבע, ועוד. כל אחד יכולה למצוא את ההדפס הנכון עבורה, כזה שיתאים לסגנון ויסובב ראשים במשרד וברחוב.

שמלות לכל אירוע – דקלה קדם

אם את מחפשת מגוון שמלות נועז, מבדים מחמיאים ובגזרות מדויקות, בהדפסים מרשימים או צבעים חלקים קלאסיים, את נמצאת במקום הנכון.
הקולקציה החדשה של המעצבת דקלה קדם היא כל מה שאת צריכה כדי להיות מוכנה לעונה הקרובה. הסתכלי במגוון השמלות באתר, והזמיני את המועדפות עליך לפי מדריך המידות המפורט. לשאלות נוספות את מוזמנת לפנות אלינו! 

לצפייה בקטגוריות שמלות:

/ 5.

Back to list